Lili Virág

Ez a blog Lili életéről szól... Lili már 1,5 éves nagylány, de az anyuja csak most kezd el neki blogot írni... Micsoda egy anya!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • NyugtonMalac: Szia, Tudod, szülés után az is fáj, ha az emberre ránéznek deréktól lefelé. De ez főleg pszichés ... (2007.05.08. 13:09) Előzmények l.
  • Tóth Géza: És fájt a varrás? (2007.05.08. 07:53) Előzmények l.
  • Utolsó 20

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

Fodrász lett a lányom…

2007.12.11. 19:00 | NyugtonMalac | Szólj hozzá!

 

Csendesen pihenek a kanapén. Fáradt vagyok. Az egész napos munka megtette a hatását. Kislányommal most értünk haza, éppen csak leszusszantunk. Lili mellém mászik, kérdezget: „Ez mi?” – kérdi, és egy halom hajgumira mutat a kanapén.

„Hajgumi, kicsim.”

Lili nem kérdez többet. Egyszer csak eltűnik a hátam mögött. Nincs erőm kitalálni, mivel tölti az idejét. Hirtelen furcsa érzés lep meg a fejemen. Lili igazgatja a hajamat. De édes! – gondolom, majd továbbra is a tv-re meresztgetem a szemeimet. Az érzés újra és újra feltűnt a hajamon. Kezdett gyanús lenni a dolog. Csak nem lófarkakat készít a lányom a fejemre?!

És de! Még kaptam pár copfocskát a hajamba, és már vitt is a kislányom a tükörhöz, hogy megnézzük a művét. Nagyon mutatós lett!

Teszek is fel képet, hogy Ti is láthassátok Lili első sajátkészítésű frizuráját:

 

 

 

 

A nagy mű megörökítése után persze én is megleptem a lánykámat egy hasonló frizurával. Miután minden pozícióban lefotózhattam, természetesen megvált a díszes gumiktól…

A bejegyzés trackback címe:

https://lilivirag.blog.hu/api/trackback/id/tr73260704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása